Nya rutiner för passagebeställningar

27mar

Vi kommer att införa nya rutiner gällande vårt passagesystem. Idag beställs dessa ärenden via e-post och telefon till vår Kundservice. För att öka säkerheten inför vi nu en ny digital tjänst för att hantera passageärenden.

Alla önskemål gällande förändringar i passagesystemet kommer istället göras på vår hemsida med personlig inloggning. Via vår hemsida kan behörig personal bland annat beställa larm-/dörrtjänster, passagetaggar, passerkort, nycklar och cylindrar. Rutiner för hur beställningar hanteras kommer att förmedlas till behöriga beställare.

Det är verksamhetsansvarig som undertecknar avtalet och som väljer vilka andra personer hen vill överlåta passageadmninistrationen till. Det innebär att nuvarande beställare inte kommer att kunna göra några förändringar om de inte tilldelats behörighet genom en överlåtelse från verksamhetsansvarig.

Från och med den 15 maj kommer alla beställningar ske via vår hemsida enligt de nya rutinerna. Vi kommer då inte längre ha möjlighet att ta emot passageärenden via e-post och telefon. Detta genomförs för att ni ska få en trygg och säker fastighet.

Kontakta oss

Kontakta oss på 026-17 82 60 eller info@gavlefastigheter.se om du har några frågor eller funderingar.

Sidan uppdaterades senast 27 mars 2018