Vår kundundersökning

13okt

Under oktober skickar vi ut en kundundersökning till hyresgäster. Syftet med undersökningen är att få reda på vad du som hyresgäst tycker om vår verksamhet. De svar vi får in kan hjälpa oss att bli bättre!

Syftet med undersökningen är att få reda på vad du som hyresgäst tycker om vår verksamhet, oavsett om det är klagomål, förbättringsförslag eller beröm. Dina synpunkter hjälper oss att bli bättre!

Svaren från undersökningen blir till en handlingsplan som vi kommer att arbeta med under 2021 i syfte att förbättra vår service och våra lokaler.

Förra årets undersökning gav oss feedback om att vi behöver fortsätta vårt arbete med hur vi förmedlar information till våra hyresgäster. Vi arbetar med att kartlägga vilken information som våra hyresgäster önskar och för att hitta ett system som både för oss och för er på ett enkelt sätt kan delge informationen. Det här gör vi ihop med införande av ett nytt fastighetsförvaltningssystem, där vi samlar information om våra fastigheter för att kunna bära med oss historien om varje byggnad och planera för framtiden.

Sidan uppdaterades senast 13 oktober 2020