Serviceanmälan – Gavlefastigheter
Kontorslandskap hos Gavlefastigheter

Serviceanmälan

Behöver du hjälp med något i er fastighet eller ert fordon? Här hittar du vägarna till rätt hjälp!

Anmäl akut fel i fastighet

Akuta fel ska alltid anmälas direkt alla dagar, dygnet runt.
Med akuta fel handlar det om direkt hot om skada av personer, fastighet eller egendom alternativt ger stor störning för verksamheten. Till exempel blinkande lysrör, strömavbrott eller vattenläckor.
Ring oss på 026-17 82 60
Är ärendet inte akut? Anmäl felet via webben:

Anmäl akut fel på fordon

Vid akuta ärenden ring oss.
Kundservice har öppet 7-16, övrig tid finns knappval till bärgningsbil och däckjour. Samma nummer gäller alla dagar dygnet runt, för att du ska få hjälp när det behövs.
Ring oss på 026-17 82 13

Vanliga frågor och svar om våra fastigheter

Vanliga frågor och svar om våra bilar

  • Fyll i formuläret så detaljerat du kan.
  • En tydlig beskrivning av var felet är och vilket typ av fel det är gör att vi snabbare kan hitta och åtgärda felet.
  • Bifogade bilder är till stor hjälp för oss och gör oftast att vi snabbare kan åtgärda felet.

Ändringar och beställningar passage

Fyll i formuläret så detaljerat du kan för din beställning av nycklar, taggar och lås. Även för ändringar av låsschema, behörigheter med mera.

Felanmälan fordon tillhörande Gävle kommunkoncern

Serviceanmälan av bilar, cyklar, mopeder och övriga maskiner.

  • En tydlig beskrivning av vad som är fel, hur felet visar sig på vilken bil det är fel gör att vi kan hantera ärendet snabbare.
  • Bilder är bra komplement och till stor hjälp för oss.

Kontakta Kundservice
Telefon
026-17 82 13

Behöver du hjälp med någonting?

Du vet väl att du kan köpa hjälp av oss? Kanske sätta upp en whiteboard, transportera grovsopor eller laga möbler?

Läs om våra tilläggstjänster

Behöver du möbler?

Hos Möbelpoolen kan Gävle kommuns verksamheter hitta och lämna in möbler och inredning för återbruk.

Läs mer om möbelpoolen